Товар, замовлений в нашому Інтернет магазині, ви можете повернути (обмінювати) протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, згідно із законом України «Про захист прав споживача», якщо цей товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню) згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172.

Обов'язкові умови для повернення або обміну товару:

  1. Товар має бути повністю укомплектований
  2. Наявність оригінальної та непошкодженої упаковки та ярликів
  3. Дотримання товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації та пошкоджень)

Перед тим, як повернути товар, необхідно обов'язково зв'язатися з менеджером для оформлення заявки на повернення. Повернення здійснюється Новою поштою або ж у пункті самовивозу (тільки Київ).

Повернення через Нову пошту

  1. Товар можна повернути Новою поштою протягом 14 днів після отримання замовлення.
  2. Для відправки товару необхідно за телефоном (067) 467-89-12 отримати реквізити для відправки повернення у менеджера.
  3. Пересилання товару здійснюється за рахунок покупця.
  4. Після відправки товару необхідно за телефоном (067) 467-89-12 повідомити менеджеру номер декларації.
  5. Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей та товарного виду здійснюється повернення коштів протягом 14 днів після відправки.

Повернення у Києві:

  1. Повернення в Києві здійснюється тільки в пункті самовивозу протягом 14 днів з моменту покупки.
  2. Перед тим, як повернути товар, необхідно зв'язатися з менеджером за телефоном (067) 467-89-12 та оформити заявку на повернення. Офіс знаходиться за адресою просп. Володимира Івасюка, 13а, Київ.
  3. Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей та товарного виду здійснюється повернення коштів у спосіб, аналогічний способу оплати, у день повернення або, у разі відсутності грошей у касі, протягом 7 банківських днів.

Зверніть увагу:

  • У разі повернення товару неналежної якості магазин бере на себе витрати на пересилання. Для цього необхідно надати чек за пересилання товару.
  • Якщо надісланий товар не підлягає поверненню, магазин змушений відправити його назад за рахунок покупця.
  • Повернення коштів у разі відправки товару через Нову пошту здійснюється на розрахунковий рахунок покупця.
  • Якщо товар не працює (ушкоджений), обмін або повернення товару можливе лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.